KOSMETYKI

wtorek, 5 listopada 2013

MOJE ZASADY :))


  • Układam sobie plan dnia (często może coś nie wyjść, ale się tym nie zrażam - dzięki temu udaje mi się lepiej wykorzystać mój czas ), 
  • Zawsze staram się dbać o siebie, nawet kiedy jestem z moim synkiem cały czas w domu ( i nie chodzi tu o to, żeby chodzić po domu jak wymalowana lala w szpilkach ) - najważniejsze, że ja się czuję dobrze i atrakcyjnie oraz podobam się mojemu mężowi. 
  • Nie stać mnie na regularne zabiegi u kosmetyczki, dlatego robię sobie domowe SPA, które działa :))
  • Staram się zdrowo odżywiać całą moją rodzinę (synka, mojego męża i mnie :)). Jedzenie bez konserwantów nie kosztuje majątku i nie musi być wcale takie pracochłonne. Sama hoduję w ogródku warzywa i mam drzewka owocowe i krzaczki z malinami i wiele innych:)) (w domu mam też wiele roślin i co jakiś czas staram się posadzić coś nowego:)). Robię sama przetwory, wypiekam chleby i bułeczki oraz ciasta i ciasteczka:)). Ciągle szukam nowych przepisów i staram się wykorzystać nowe pomysły na przygotowywane dla nas potrawy (lubię gotować i jeszcze bardziej wymyślać coś nowego). Pijemy wodę oraz świeżo wyciśnięte soki.
  • Obecnie zajmuje się moim synkiem, czyli gdzieś tak jeszcze 1,5 roku:))  (do czasu kiedy mój synek pójdzie do przedszkola), dlatego raz w tygodniu powtarzam słownictwo z języków obcych oraz zawodowe informacje, aby po takiej przerwie być gotową do pracy w moim zawodzie.
  • Raz w tygodniu, a czasem tylko raz na dwa tygodnie (mój mąż dużo pracuje) staram się znaleźć chwilę dla siebie (zwykle idę do sauny i na basen ).
  • Moje hobby to: zdrowy styl życia oraz rękodzieło ( szydełkowanie, robienie biżuterii, teraz szyję na maszynie - nowe firany do salonu :)) - jest to dla mnie rozrywką oraz odskocznią od codzienności, lubię tak wypoczywać i mam z tego satysfakcję i pożytek :)).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz